Saturday, June 11, 2011

don't hate me cuz i'm not beautiful

kinda funny that i'm having this kinda topic for this post,
but honestly i found that i have no potential to become a beauty,
even in the future~
WHOOPS~

eherm~
正体: 我的靓妈今天生日 ; )
谢谢在天上的外祖母生下我的妈妈她才能生下我~

为了庆祝,但是妈妈又不是很得空酱,
所以我决定,
明天自己一个人去唱K庆祝妈妈的生日~
xD

下个礼拜就是我的生日了 : D
那天拿成绩哟,
希望lecturer们不会叫我的家长去 =.="
不然我就没有happy的birthday了~
xD

就酱~
你喜欢.........
草莓酱? 番茄酱? 辣椒酱? 花生酱?
慢慢选我去睡觉了~
ciao~

No comments:

Post a Comment

Followers